2010-12-12
00:00:26

Hejsan Hoppsan
Idag så red jag, och de gick ganske bra, red inte så länge då jag hade ont som fan i tummen och de va löshoppning efter, men tog nåra småskutt på en sockerbit :D

och så har jag flätat ett pannaband som blev helt okej ;D
Vill någon ha pannband är de bara att kommentera Tar ca 150-200-250  beror lite på modell, men dom är blilligare än många andra :P


Imon  ska jag slppa ut hästarna och några lektions hästar, sedan hem och käka frukost sedan in till jordnära och köpa kanin mat och något till lotteriet sedan hem och äta byta och packa alla klader till lucia showen sedan då till stallet och sen Är de Showen ;P

Ah nu ska jag sova så jag orkar imon :P
Puss hej :)





Kommentarer:
#1: sanna

Jättefint ju!!:D

2010-12-12 @ 18:41:03

Ni har blivit utsedda till Veckans blogg hos lisafager.shapemeup.se :)

2010-12-12 @ 19:06:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: