2010-12-11
14:44:22

:)

Inatt så var jag  "barnvakt" åt mina kusiner ( Elvira 10, Nora 7, Hjalmar, 5 ) Jag sov över hos dom eftersom deras föräldrar inte kom hem förren sent på natten! ( Dom bor c:a 200 meter från mormors hus ) Sen så idag på förmiddagen så åkte vi pulka, hehe  såå roligt! 

Det blev inga bra bilder igår då det började mörkna och jag inte hittade nån bra inställning + att Tello rejsade runt i Pd som en galning, bockade, sparka bakut mm.. hahah  gulligt (a) Men filmade med mobilen som jag säkert kan lägga upp här så fort jag hinner, hoppas på kväll såklart :))



Två bilder på LillaVilds föl som hon hade i våras 
( Lilla Vild = En av mormors minishettisar, fast denna e såld!)





Det värsta var att LillaVild på nåt sätt lyckades få detta föl med sin bror Gulliver...
Och som vanligt så brukar det inte vara käckt att få "barn" med sin bror, så tråkigt nog så dog detta föl efter några dagar :(( 

Men ett gulligt namn hann hon få ialllafall:) Eftersom att hon kom plötsligt utan förvarning så fick hon heta:  Hoppsan !




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: