2010-08-18
23:01:33

vet någon vart han är???
Pussel

Asså Gud vad jag saknar dig :''''''( Så många minnen vi haft med dig,
Jag har ramlat av dig typ 1000 gånger och alla dom gångerna har vi skrattat ihjäl oss, första gången va i vintras,  vi skulle rida lite uppe i pd, jag hade aldrig ridit dig, jag skritta på lite halv långa tyglar och plötsligt blev han rädd för sin egen skugga, och svänger iväg, efter som jag va ganska stor på han så  åkte jag ju av, fick snö på hela mig :P
se så åkte jag av typ nästan varje gång jag red XD
och en gång va de väldigt roligt vi hade hoppat lite omhoppning, så skulle jag hoppa vanligt och rakt fram efter man han trodde vi skulle svänga deräckt efter så jag typ flög ner i backen och jävlar va jag skratta,

jag har inte träffat sötare ponny än den lille busen,
en natt drömde jag att du kom tillbaks.
gosh vad jag saknar dig... <3 :''// Vet inte var du är nu?

är de Någon som vet vart denna underbara ponny vid namn Pussel är? :'')

Kommentarer:
#1: denice

SV: Ne, 12:a ;)

Fin eran desig har blivit ! :D

2010-08-19 @ 11:36:00

Vá söta :D

2010-08-19 @ 19:35:54
#3: jennifer

Denice: aha okej :P



Linnea: aww tack :))

2010-08-19 @ 21:41:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: