2010-08-15
18:48:46

Tävling
Tävling på hemmaplan idag :D

LC: ett ner, men de va mot ett natur hinder och hon tycker inte  dom är så roliga, så jag tänkte att jag skulle ha lite mer goooo i galoppen, och så ser jag heelt fel avstånnd så jag får ett ner, men tar de helt på mig..

LB: fick några konstiga språng, men gick bra, kommer till omhoppningen, men har helt glömt den :O så jag fick kolla efter hindrena XD, men gick bra fran till 13, så bah: just de de är ju detta, så de kom plöttsligt, och så va de natur hinder med vatten matta under :P  så fick jag ett stopp. Mitt fil denna gången oxå :P 

Jätte duktig ponny!! :D <33 toppen häst har jag som ställer upp som attan!!, när fröken jennifer inte kan. :PP



4 bilder ;))





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: